the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

آدمایی پیدا میشه!

مثل بچه آدم نشسته بودم درس می خوندم بابام اومده میگه بیا این قبض هارو از طریق اینترنت وصول کن.تازه نشسته بودم پای کامپیوتر که مامانم اومده میگه:تو کی می خوای درس بخونی...
بابام برگشت گفت:به خر میگی خریت نکن...ولش کن بابا خانوم...آخر سال حالش و می پرسم
آخه پدر ،مادره داریم ما؟؟؟؟
من:؟:؟

____________

یاد بنزین و گوجه بخیر تا چیزی گرون میشد گیر میدادن به این دوتا ک گرون شده ولی حالا چی ادامسم ک گرون میشه میگن پراید قیمتش رفته بالا یا اگه بخوان بهونه بیارن میگن مگه نمیبینی جی ال ایکسم راحت از جیب در میاد

_____________

مامانم دو دقیقس از خونه خالم رسیده خونمون زنگ زده ازش تشکر کنه الان ٤٥ دقیقس دارن
صحبت میکنن.
خو مادرم حرفاتو میزدی میومدی دیگه.
جالب اینجاس میگه اونجا هوا چطوره .

مـامـانم : امیــــر ؟

مـن : بلــه ؟؟
مـامـانم : امیـــر ؟
مـن : بلــه ؟؟
مـامـانم : امیـــر ؟
مـن : هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؟
مـامـانم : جــونت در اومــده نمی گــی جون ٍ دلــم ؟؟؟! بیشــور پَــری روز به دختــره گفتـــی !!
مـن : جــون ٍ دلــم دنیــام ... هستیــم ...
مـامـانم : زهـــر ٍ مــار ... مــرض!! اســم ٍ دختــر ٍ میــاد چه جَـو گیــر میشــه ...
مـن : به شمــا دارم می گـــم!
مـامـانم : غلــط کــردی!!! مــگه مـن کشــته مـرده ی ٍ توام؟؟؟
مـن : (
یه ربــع بعد ...
مـامـانم : امیــر ؟
مـن : بلـه ؟
مـامـانم : بلـه و کـوفت تو اصـلاح نشـدی ؟؟
مـن : جـوووووووووووووونـم؟
مـامـانم : بیـا باز یـاد ٍ دختــر ٍ افتـــاد :پی
مـن:/

نه مـامـان ٍ دارم مـــن ؟؟؟؟؟؟

__________________________

با دوس دخترم رفته بودیم خرید لباس، منتظر بودم لباسو پرو کنه بیاد بیرون که یهو یکی از پشت دستشو گذاشت رو شونم، برگشتم دیدم مامانمه! :O گفت بگیر این مانتو رو به حساب من بده عروسمون بپوشه! :D
از خجالت کم مونده بود خودم برم پرو کنم مانتو رو! :| فک و فامیله داریم؟

__________________________

مـن : بـابـا میخــوام واســه یه بارم شده حــق ُ به مــن بدی...
بـابـام : باشــه! چیــه ؟؟
مــن : می خــواستم بگــم اگه بشــه ...
بـابـام : بیـا باز شـر و وراش شــرو شد!
مـن :|
بـابـام : آخــه چــرا تو من ُ درک نمی کنـــی ؟؟! اختــلاف سنی مـون کمــه مث ٍ داداش ٍ بزرگــترتم !
مـن:|
بـابـام : فقط یه بار دیگـه... یه بار دیگه سر به سرم بذاری .. به جــون ٍ مـامـانت حالتو میگیـــرم!
بـابـاس دارم مــن ؟؟ خــدا وکیـــلی عین ٍ متـن ٍ حــرفاشه!
" بــابــا می خنـــدی ؟ ؟

_______________________

داداش ٍ 5ســالم از گــوشت تو غذا متنفـــره!
مـامـانم سـر ٍ شـام اومـد بش کلــک بزنه گـوشت َ رو کــوچولو تیکه کــرد گذاشت تو قــاشقش برنـج ریخــت روش که مثــلاً برنــجه بخــور!!
آقــا داداشـم تا خــوردش گف : ببیــن مــامــان نوشــابه َ رو که همیشــه یه ذره اش نوشــابه می ریــزی بقیــش ُ دور از چشــم ٍ مـن آب میــریزی! تا حالا به روت نیــاوردم گفتــم بذا فک کنــی نفهمیـــدم ولی دیگــه آخــه من ُ چقد خنــگ فرض کــردی رو گــوشت برنــج میــریزی من نفهــمم ؟؟ بخدا کاری نکــن همیــن برنجــم نخــورم!
مـن:/
بـابـام:/
مـامـانم :/ ؟ / ؟ /
اینــا بچــن ؟؟؟ داداش ٍ دارم مــن؟؟؟

____________________

کتاب رمان رو از کتاب خونه گرفتم (موضوع عاشق کشی و این حرفا)
زدم صفحه ی آخرش دیدم یه جایی روی اسم یکی از شخصیت های رومان نوشتن همش تقصیر خرکاری های تو بود دیوونه!
من:0o
شخصیت:(((:
دیوونه:))))):
یه همچین آدمای جوگیر با احساسی داریم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد