the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

بمب خنده

خودم که ازخنده روده برشدم شمارونمیدونم

رفیقم گوشی glx خریده
حالا گیر کرده تو جیبش در نمیاد

هیچی دیگه برد نمایندگی درستش کرد
الان مثل روز اول داره از جیبش در میاد :|

ای بابا دیروز رفتم یه ایفون 5 خریدم ، پشیمون شدم
مگه لامصب از جیب در میاد آخه هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم

فقط مونده ایرانسل پیام بده
بگه :
خواستی بری توالت کلمه wc رو به ۸۲۸۹
پیامک کن,
تا شما رو از خالی بودن توالت با خبر کنیم.

هزینه فعالسازی ۷۵
تومان …


همیشه میگن شکست مقدمه
پیروزیه
نمیدونم پس من کی از دور مقدماتی صعود میکنم
!!


آرزو به دل موندم تو جلسه امتحان یکی بهتر از خودم بشینه
کنارم
:|
هر کی نشست شوت ترو املت تر از خودم بود:|


هر ادمی باید یه مخاطب خاص داشته باشه که شبا قبل خواب
ازش بپرسه : تو مال منی ؟
اونم بگه : ینی شُتر بیشتر از تو میفهمه ! خو معلومه که
مال توام خره ! حالا بگی بکپ ! =)))


یکی از اخلاقای گند من اینه
که اگه از یه آهنگی خوشم بیاد انقد گوش میدم تا بالا بیارم رو خواننده ش!!                             

دیشب یه پشه رو تو هوا گرفتم،
تا اومدم تو مشتم لهش کنم دیدم دستم خیس شد،
فک کردم خونه، دستمو وا کردم دیدم داره گریه میکنه،
گفتم چته؟! خودتو زدی به موش مردگی؟
یهو بغضش ترکید و گفت: ای بابا! گوشت که خیلی وقته نمی‌خورید
مرغ هم که شده کیلوئی ۸۰۰۰ تومن، اونم دیگه کسی نمی‌خوره
خوناتون مزه ترب سفید میده…
ما خودمون میخوریم ولی بچه هامون یه هفته‌اس لب به خون نزدن …
دیگه بغض امونش نداد مـُرد !


نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

خیلی خندیدم مرسی

مامایی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

مرضیه جون اینارم ادامه مطلب بزن مرسی گلم

بچه ها شمام برید اطلاعاتتونو کامل کنین تا مث من بنفش شه اسمتون

اولدوز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.takulduz.blogfa.com

سلام.ممنون که به وبلاگ من اومدی.من که شمارو لینک کردم. امیدوارم شماهم منو لینک کنین.ممنون.

اصغررضایی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://daneshjonama.blogfa.com

میدونستید شرکت اپل به جی ال ایکس در عوض نصف سهامش پیشنهاد داده که تکنولوژی راحت از جیب در اومدن رو بهش بده!!!ولی جی ال ایکس قبول نکرده!!!

ایول داره کارش چون این تکنولوژی کم چیزی نیس که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد