the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

*** for Arezo***


سلام گلم فقط صدای سیستمتو باز کن!
بعد برو این لینک


http://www.persiancards.com/images/ecard/57.swf




آرزو دوست عزیز سالروز زمینی شدنت مبارک


فرشته ی مهربونی

دوست داریم و برات آرزوی بهترین ها رو داریم!

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک




مهم نیست کجایی مهم اینکه هر جا هستی دوست دارم
مهم نیست تا ابد با هم نباشیم مهم اینکه تا ابد دوست دارم
مهم نیست قسمت چیه مهم اینکه قسمت شد دوست داشته باشم

گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته ، چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه !



E logo




تمام احساس من خلاصه ایست
از مهربانی هایت که هوای عشق تو را دارد
راز نگاه تو را دارد ، مثل چشمه ای زلال در قلبم میجوشد
و در احساس تو جاری میشود …

تـــو
ملــودیــ
کــدام تــرانــه ى عـــاشقــانــه ای
کــه تمـــامــ
اشتیـــاقــمــ
بـــر وزن نگـــاهتـــ
شعـــر مـى شــود


فوووووووت …..

فووووووووت ….
فوووووووت …..
فووووووووت …
فوووووووت ….
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!

http://www.smsiha.net/wp-content/uploads/7aehngqyu90m67mi1bz7.jpg

مگر یادت میگذارد که آرام باشم؟
مگر خاطره هایت میگذارند که بی تو زندگی کنم؟
محال است بی تو بودن ، خیال است با تو پر کشیدن…
مگر یادت میگذارد که فراموشت کنم
کاش اینجا همان آغاز بود ، کاش هیچ آغازی پایان نداشت
گرمای تنت بر روی تنم نشسته، جای بوسه هایت بر روی گونه ام مانده
از وقتی رفتی صدها بار توبه کردم ،اما باز هم هوس آغوش گرمت را کردم
من عاشق، محکوم به تنهایی ام !
مگر عشقت میگذارد که بی خیالت شوم؟
مگر تو میگذاری….
شب شد و اشکهایم بیشتر ، دلم هوای تو را کرده ، باز هم میگویم با همین چشمهای تر:
برگرد که دلم گرفته ، کجایی که یک عالمه دلتنگی در قلبم نهفته !
مگر میشود بی نفس زندگی کرد، ای که تو هستی نفس در سینه ام!
مگر میشود بی عشق زندگی کرد، ای که تو هستی تمام زندگی ام!
مگر میشود بی یار زندگی کرد؟ ای که تو هستی تمام هستی ام!
مگر میشود بی تو زندگی کرد ؟ نه من حتی نمیتوانم فعل نتوانستن را در هوای بی تو بودن صرف کنم!
مجرمی نیستم که اسیر تنهایی شوم ، فراری میشوم ، باز هم در به در این دنیا و یک دیوانه ی زنجیری میشوم ، تا در این حال و هوای جنونم تو را پیدا کنم….
مگر بی تو بودن میگذارد که خوشحال باشم؟
آب خوشی نیست که بی تو از گلویم پایین رود، هر چه شود محال است عشق تو از قلبم بیرون رود!


نظرات 8 + ارسال نظر
فائزه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک

مرضیه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

وقتی باگریه پابه این جهان نهادی
زمین از امدنت خندان شدوارزوی دنیابراورده شد
وتوارزونام گرفتی
تولدت مبارک

آرزو پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

مرسی عزیز دلم خیلی خوشحال شدم وقتی این پست رو دیدم احساساتی شدماون لینک هم که بی نظیر بود از همین جا محکم میبوسمت بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

خواهش میکنم .. الهی کاش پیشت بودم یه بغلت میکردم .. بووووووووووووووووووووس

اصغررضایی پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ http://daneshjonama.blogfa.com

تولدتون مبارک

ممنون آقای رضایی

آرزو پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

مرضیه جان از تو هم تشکر میکنم دوست دارم.این پست رو هیچ وقت فراموش نمیکنم

مهران محمدزاده جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://oproomtbz91.blogfa.com

منم تبریک می گم
انشا الله عمر طولانی داشته باشید

2دکترمهندس بهنود بهبود دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام. شب خوش
آیا میتونم تو وبلاگتون کامنت بذارم؟

سلام... ممنون..
البته که میتونین خیلی هم خوشحال میشیم نظراتتونو بخونیم ..
ممنون از بازدیدتون

2دکترمهندس بهنود بهبود دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

آیا می تونم جز نویسندگان وبتون بشم؟؟ آخه خیلی قشنگه!!!

سلام . متاسفانه وب ما دیگه نویسنده نمیپذیره .. چون اگه دیده باشین وبمون برا ما 3 تا دوسته .. ولی خیلی خوشحال شدیم از اشناییتون.. امیدواریم با نظرات سازندتون و همراهیتون وب رو هرچه بهتر ادامه بدیم
تشکر از حضور مداومتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد