the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

گله و شکایت

سلام اول اینکه هر کسی میاد به وبلاگ ما لطف میکنه و من ازشون تشکر میکنم ولــــــــــــــی !!چرا وقتی میاین فقط copy paste میکنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن؟محبت کنین نظـــــــــــــــــــــــر هم بدین دیگه من ودوستامم دلگرم بشیم مطالب بیشتر  و جالبتر بذاریم  باور نمیکنین؟ فقط یه بار امتحـــــــــان کنین 

 

 

                                                                    با تشکـــــــــــــــــــــر

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

حرف حق که جواب نداره

فائزه پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

آی گفتــــــــــــــــــــــــ ــــ ـــــ ـی دیدی اونروز جلو چشای خودم هی کپی کرد تا جایی که رسید ص اولش حالا اون هیچی دریغ از یه نظر بابا اگه خوشت اومد لااقل یه اعلام کن خب سر جدت خخخخ .. بذار روحمونم شاد شه کسی میاد ببینه مطالبو!

آره اونو که اون روز دیدیم و شاهد بودم گفتم یه گلایه کنم بلکه وضعیت بهتر شه

فرامرز پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ق.ظ http://daneshjonama.blogfa.com

کاربر گرامی شما میتوانید شکایات خود را با مراجع ذی صلاح در ارتباط بگذارید!!!!
من که هر وقت میام نظر میذارم

شرمنده مسافرت بودم نظرتون رو دیر تایید میکنم بله شما همیشه نظر گذاشتین و من ممنونم از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد