the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

the midwifery students of tabriz medicine university from year91

بچه های باحال مامایی ♥♥♥ 3تفنگدار♥♥♥

اس ام اس ایام امتحانات +طنز

از چی بگم برات ؟

انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد ؟

جز یه کاغذ سفید پاره ؟

خب آره رفیق تقلب توشه ولی باخودکار سفید !

تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درسم نداری .

من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره



ذکر ایام امتحانات روزی ۱۰۰ مرتبه:

خدایا غلط کردم از ترم بعد

****

اس ام اس شب امتحان:

یه احمقی یه درسی اختراع میکنه٬صدتا عاقل نمی تونن پاسش کنن!!!!!

*****

 فیزیک خیلی آسون تر می شد اگه خود درخت به جای سیب روی سر نیوتن میوفتاد

*****

بوی شوم امتحان آید همی

یادصفر مهربان آید همی

ما ز تعلیم و تعلم خسته ایم

دل به امید تقلب بسته ایم

ما برای کسب مدرک آمدیم

نی برای درک مطلب آمدیم

باز هم خواب ریاضی دیده ام
خواب خطهای موازی دیده ام
خواب دیدم میخوانم ایگرگ زگوند
خنجر دیفرانسیل هم گشته کند
از سر هر جایگشتی میپرم
... دامن هر اتحادی میدرم
شیب هر خط را به تندی میدوم
گوش هر ایگرگ وشی را میجوم
گاه در زندان قدر مطلقم
گاه اسیر زلف حد و مشتقم
گاه خط را موازی میکنم
با توان ها نقطه بازی میکنم
ناگهان دیدم توابع مرده اند
پاره خط و نقطه ها پژمرده اند
هیچکس را زین مصیبت غم نبود
صفر صفرم هم دگر مبهم نبود
آری آری خواب افسون میکند
عقده را از سینه بیرون میکند
مردم زین ایکس و ایگرگ داد داد
روزهای بی ریاضی یاد باد

--------------------------------------------------------------


دیالوگ استاد و دانشجو - ویژه ی آخر ترم

گفتم غمم فزون است، گفتا زمن چه آید

گفتم که نمره ام دِه، گفتا ز من نیاید

گفتم که نمره دادن بسیار سهل آید

گفتا ز ما اساتید این کار کمتر آید

گفتم کَرم نمایید من را کنید شما شاد

گفتا که خوش خیالی کی وقت آن بیاید

گفتم که نمره هفت بدبخت عالمم کرد

گفتا اگر برایی آن هم زیادت آید !!

گفتم خوشا دَهی که دست شما دهد آن

گفتا تو کوششت کن کو وقت آن بر آید

گفتم دل رحیمت کی قصد رحم دارد؟

گفتا نگوی با کس تا وقت آن بر آیدامتحانات تمام شد گل لبخند بر لبها دوید   چو مرغی که سالم و تازه از قفس پرید

شده شروع بدتر از امتحان ای فغان    جانها رسیده است بر جان ای فغان

این دروس بی وفا ای خدا         این دروس آشنا ای خدا

مرا بده تو راحتی مرا بده فراغتی      مرا بده سلامتی تا نکنم شکایتی

شوخی ای بود که با امتحانات کردیم شما بقیه شعر را ادامه دمید

نظرات 2 + ارسال نظر
یگانه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

عالی بود کلی خندیدم


قبلی نداشت

فردین شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ق.ظ http://mohabbatkon.blogfa.com

غافلگیر شدم.فک کنم اینو یاس تو دوران دانشجوییش خونده باشه!!!

یاسه دیگه نمیدونم دانشجو بوده یا نه نمیتونم بگم
ممنون از اینکه به ما هم سر زدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد